Tuesday, June 17, 2008

Prodal jsem Zipa...

Jak vyplynulo z minulého příspěvku, rozhodl jsem se zmenšit svůj letový park a prodat házedlo Zip. Bylo to vlastně moje první éro, které slušně létalo - to se o vůbec prvním modelu Sky Lady říct nedá :-) Naučil jsem se na něm základy pilotáže a s klidným svědomím ho můžu doporučit každému začátečníkovi v RC létání. Užil jsem si s ním opravdu hodně srandy a mám k němu zcela speciální vztah :-) Zip je malinký, lehký, obratný, no prostě jak se říká hodné éro. A když jsem se se zipem loučil, padla na mě trocha nostalgie, jejímž výsledkem jsou tyto fotky :-) Éro je to opradu krásné... Takže Zip má nového (snad dobrého :) majitele, nicméně na jeho místo v hangáru už dosedl nový stroj - třímetrový větroň zakoupený od kolegy Reného. V nejbližší době, jakmile trochu poléčím léty unavený trup, plánuji zálet...




No comments: