Jak se zda, tak Sky Lady je celkem fenomen. Jak jsem pozdeji zjistil, existuje nekolik blogu, ktere se venuji diskuzim o letani, opravach a vubec slastech a strastech spojenych se Sky Lady. Nejlepsi je asi tento, dalsi zde.
Takze jednoho krasneho dne jsem zajel do modelarskeho obchodu na Vsetine, kde jsem si letadlo predem rezervoval a privezl si krabici s obradnou opatrnosti domu, kde jsem ji pomalu rozbalil a zkoumal jeji obsah :-) Vse se zdalo byt OK. Takze za par dnu, kdyz byly v podvecer idealni letove podminky, jsme s tatou vyrazili na letiste nad Jurinkou u Valmezu.

Priznavam, ze jsem byl nervozni jak pred maturitou. Urcite to hned rozbiju a uriznu si ostudu u prihlizejicich divaku :-) Dal jsem na rady odborniku a model nejdrive zaklouzaval bez motoru - jen hodem z ruky. Prestoze lady vazi jen neco pres 600g, je potreba hodit opravdu fest. Ne ze to jako zlehka hodim, ne moc prudce, aby se nahodou neco nestalo. Neco se stane prave kdyz model nema dostatecnou doprednou rychlost. Coz se stalo i nam :-) model uletel asi 3 metry a sel celkem prudce na hubu. Vysledkem byl kuzel vrtule prirazeny na trup, cimzto padem se vrtule nemohla volne otacet. Protoze jsem byl vyzbrojen znalostmi nabytymi na blogu a taky naradim, vrtuli jsme odpacili srubovakem - jednoduse se po osce motoru posune zase zpet, aby se volne tocila.

Zdalo se, ze nema cenu to dal zkouset bez motoru, nebo to hned rozbijem. Takze jsem jen trochu pritahl trim vyskovky a jdeme na to. Hodi to tata, abych mohl drzet bezpecne ovladani. Kontrola funkce kormidel, plny plyn, rozbeh a svih - ono to fakt leti !!!!! :-)


V tento moment jsem zurocil dovednosti nabyte u simulatoru. Celkem jsem vedel co a jak. Letadlo je v porovnani s modely v simulatoru dost tezkopadne a jen line nabira vysku. Uroven vybaveni je skutecne jen takova, aby to tak akorat letelo. Nicmene stoupam a krouzim nad letistem, litam osmicky... Jsem pilot :-)


Zdalo se byt vse uplne bez problemu, tento stav samozrejme nemohlo vydrzet dlouho :-) Takze pri poslednim letu jsem diky slabym akumulatorum a nedostatecnemu tahu motoru nezvladl pristani, nalomil kridlo a strhnul prevody v servu smerovky - samozrejme jsou to bezne zavady, na jejichz prichod jsem byl pripraveny, tekze me to snad ani nemrzelo. Celkova bilance je teda asi 6 startu, 2 hladka pristani s potleskem, 2 pristani v oranici, jedno pristani tvrdsi a jedno osudne :-) Jsem nadsen, jsem nadsen, jsem nadsen...
5 comments:
I inclination not approve on it. I regard as nice post. Expressly the title attracted me to be familiar with the sound story.
Good brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you seeking your information.
Well I acquiesce in but I contemplate the brief should secure more info then it has.
Brim over I agree but I dream the post should acquire more info then it has.
lhc s yzk p, free porn. bzd o, eop rgpgyc! iyyp e dsx wq.
Post a Comment