Wednesday, December 17, 2008

Demoiselle v hale

Tak jsem si poprvé vyzkoušel létání v hale. Díky Renému Válkovi, který má pod palcem sklady v Schottu ve ValMezu, jsem se dostal do téměř prázdného skladu s rozlohou kolem 1000m čtverečních. Na první pohled se zdá, že je to obrovská plocha. Myslel jsem si, že se tam Demoiselle bude ztrácet, ale opak byl pravdou. Není to až taková sranda, jak jsem si původně myslel. V podstatě jsem z obavy z nárazu do zdi, stropu nebo těch několika palet, co ve skladu byly, létal poměrně úzkostlivé "nuly" a "osmičky". A taky jsem si myslel, že demoiselle létá ve skutečnosti daleko pomaleji. Sotva ale člověk dotočil jednu zatáčku už aby přemýšlel o té další. Na nějaké blbnutí ani pomyšlení. Ale snad se to bude lepšit s tím, jak budu éro dostávat trochu více do ruky.
Video přikládám spíš jako důkaz, že nekecám, jeho kvalita je totiž strašná :-) Byla to pro mě první indoor zkušenost, éro jsem nerozbil, takže akci hodnotím kladně. Díky René!

No comments: