Friday, May 30, 2008

Lucy navečer


Včera odpoledne se zdálo být vhodné počasí na potrénování kruhového hodu. Nejprve jsem jel na letiště ZDZ u Juřinky. Přestože windguru hlásil téměř bezvětří, foukal nezanedbatelný sever. To mě ovšem nemohlo odradit. Hlavním cílem bylo odzkoušet nový přijímaš Jeti Rex5 a nové vyvážení éra. Musím konstatovat, že jsem nezaznamenal ani náznak rušení ve vzduchu ani při testu na zemi. Zdá se, že Rex 5 byl správnou volbou :-) Šestikanál od Hiteca opravdu není pro F3K stavěný. Navíc má Rex kratičkou anténu, která už nepřekáží při házení a další manipulaci. Vyvážení bylo taky OK, bylo potřeba jen trochu dotrimovat výškovku. Ještě budu ladit nastavení letové fáze pro hod. Házel jsem asi 40 minut a stále foukal sever, tak jsem si řekl, že zkusím ještě Ratiboř - na svahu jsem s Lucy ještě nebyl. Když jsem ale dojel na místo, nehnul se tam ani lísteček. No nic, zkusím vylézt na kopec a uvidíme. Od minulé návštěvy v Ratiboři dost porostla tráva - teď má okolo metru :-) V tak vysoké trávě je už kruhový hod dost obtížně proveditelný, takže dosahované výšky byly spíše symbolické. Nicméně když jsem letěl chvíli po kopci dolů, najednou jsem vletěl do stoupáku - slaboučký, ale byl tam :-) A to bylo po sedmé večer - prakticky za slunce západu. Okolní vzduch se ani nepohnul, tak jsem si vychutnával naprosto klidné a ničím nerušené kroužení a při následném vytrácení výšky jsem i celkem zablbnul - nějaký ten výkrut a přemet... Éro poslouchalo na slovo. Skvělé zakončení dne...


No comments: